Halloisan :))

Denhär dagen har inte als gått bra !! -.-
Min tele dog.. så jag hamna fara ti en kaveri efter mi laddare
(glömde den på morgonen) 
Jo, och efter det så när jag kom till min mammas bil så börja hon joma att jag skulle 
måddas flytta till internat.. -.-
Fast jag planerat att flytta till en lägenhet.. :( 
nåja iallafall så är det bara för att hon inte vill att jag skall bo hemma mera.
Och för att min syster skall få mitt rum -.- 
Nååååja ja flyttar iallafall vell snart !! Bara att man skulle få ett jobb 
och att min pojkvän skulle få 
flytta ens !! :P ♥
Jepps :)) 
 
Men iallafall så om någon vet ett jobb i Ekenäs som jag skulle kunna ringa och höra med så
är det bara att skriva :DD 
(jobb efter 4 och frammot på veckorna, helgarna ingen skilna på tid ) 
 
hei hei på er allihop :))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: