Det börjar bli kyligt ute

Ja hörni, de börjar bli rikit jävla kallt ute juh. O min mamma kom hem från sin resa igår, hon har varigt till cypern. Under den veckan som hon var borta så har jag och 
Min kille varigt hemma och 
Vaktat huset. 
Min katt var inte så glad att se matte igen, den har blivigt van med mej nu iställe, och min kille 
Förståss. Mamma hade 
det varmt och skönt i cypern
Medan vi var på marknaden och köpte smak och kål till våran
Vattenpipa som vi sedan satte 
Och rökte inne i huset 😂👍

Vi var också ett helt "gäng" som satte och rökte, där det var våra vänner.

Jag har ju varit jätte sjuk i ca. 3 veckor nu. Feber och flunssa och sånt 
Så te har varigt ganska gått på dagana. 

Idag skall jag skriva lite föredrag som jag sedan skall skicka in.
Jag tycker inte om att jobba i en grupp så jag får ibland laga egna men inte 
Alltid, vilket är ganska tråkigt efter som att jag anser att vissa i min klass
Så kan jag bara inte jobba med efter som att jag vet att de
Inte gillar mei, märcket ju det 😂




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: