Vilken årstid jag tycker om och varför

Jag tycker om både höst och sommar. 
På hösten tycker jag att det är skönt att gå ut och gå för det blåser
Friskt och träden har vackra färger.
Och det är annors också
En ganska
Mysig årstid när man kan sitta inne 
Och se en film med en kopp 
Te. Det är super mysigt
Och så är det inte för varmt och inte för kallt häller. 

Och så tycker jag om sommare för att man kan vara ut med båt,
Ligga på stranden, 
Simma och fara på en skön picknick.
Sommaren är också vacker med alla färger och havet
Men det är jätte varmt. Det blåser 
Inte häller lika friskt på sommaren..

My boyfriend💕

Jepp då var det slut med min 10 dagars grej hörni. Men ialla fall så tycker jag att ni skall vara och
Kommentera ifall ni vill att 
Jag skall göra någon annan 
Sådan här grej. :) 

Hade gött :))
 


Kommentarer
Postat av: Sandra

snygg bild carina, är det du som har tagit den??

2014-10-24 @ 00:20:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: