Saker ni inte visste om mig

Jaaa hörni nu börjar mitt 5 dagars prugram därför att dett är höstlov torsdag och fredag denna vecka. 

DAG 1: 
10 Saker ni inte visste om mig..
Jaa var skall man börja. Det är inte många människor som vet något om mig för jag tycker faktiskt inte egentligen om att dela fakta om mig med såna som jag inte litar på/känner. Men jag skall försöka hitta på något kul av detta då. 5 saker ni inte visste om mig



1.Jag tycker om att sitta i bibban oc bara fundera eller laga något skolarbete. Det är så tyst och lungt i biblioteket.
2. Jag gillar att bara ligga och mysa hemma, med en kopp te och en film på.
3. Jag går alltid med något svart på mig för att jag tycker att det lever upp till mitt sätt att vara. Lite sådär mystisk ;))
4. Jag älskar att fota. Det är en av de bästa sakerna i mitt liv. 
5. Jag läver för min familj och min pojkvän och jag vet inte vad som skulle hända om någon av dem skulle lämna mig! 

Såå det var det. Imårgon kommer det mer 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: