15 saker ni absålut ite visste om mig :D

 
Halloi nu skall vi dra lite
15 saker ni inte vet om min, dom flesta som
känner min bland mina vänner, såå kan jag lova att inte vet det mesta ;)) 
 
1. Jag är jätte blyg
 
2. Jag tycker om att rita, och enligt mig är jag ganska bra på det.
 
3. Jag tar en massa bilder på mig, vet egentligen inte varför.
 
4. Jag tycker om att fota, men endast till äget bruk.
 
5. Jag tycker egentligen om skolan, men ibland orckar jag bara inte med den.
 
6. Jag älskar att jobba med barn
 
7. Jag skyddar alltid mina syskon!!
 
8. Jag har varit tsm med Svante i snart 4 år ( i sommar är det 4) men jo med dån månads pauser
 
9. Jag har oftast svarta kläder på mig, för jag tycker att det är den enda färgen som passar mig
 
10. Jag är välldigt lycklig med mitt liv 
 
11. Jag älskar att sjunga, och får höra ganska ofta att jagär bra på det.
 
12. Jag tycker om att dansa
 
13. Min riktiga hårfärg är sandfärgad (en blandning mellan hårstrån som är vita, svarta, blonda och bruna)
 
14. Ja ÄLSKAR sallad. 
 
15. Ja älskar sommaren, den är super bäst ;) 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: