godmorgon!

hej på er alla, hoppas ni sovigt gott :)
Det har iallafall jag gjort,
fast jag gick halv 2 och sova :) Men idag far jag
tidigare. Man börjar nog bli
lite trött när man inte har sovit ordentligt på länge. Men det går vell.
Idag har jag en lite längre dagen. En igår,
som man bara hade 2 timmar.
Idag har jag 4 timmar-.-
Lite längre, men dagarna skulle kunna vara lite längre..
Det är lite onödigt att komma till skolan till halv 9 och sluta 11:45... -.-
 
Nåja iallafall så måste jag fara nu, skall efter
pengar och sen till butiken efter
ES :D heidå
 


Kommentarer
Postat av: Sofie Westberg | sofiewestbergs.se ♡

Jobbigt med lite sömn :(

2014-02-26 @ 10:31:51
URL: http://sofiewestbergs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: