Heissan

Hei då var det dags att börja blogga igen då :)) 
Har inte gjort det på jätte super länge.. 
Har inte hunnit.. 
Men iallafall så nu har jag näs smycke och ett till
Hål i öra :)) 
'
Kan lägga in på det jag har i näsan, en annan dag :))
Det mesta som jag nu då har gjort är att jag har varit med Svante
 och att jag har 
skött skolan :)) 
Fick beröm idag för att jag skött 
skolan så jätte bra nu på sista tiden :) 
 Såå såg pojkvännen ut iår på skolfoto :)) 
söter liten ska ♥
 
Meen nu var det då dags fö en film :))

 


Kommentarer
Postat av: hehe du vet vem :DD

oij fy så fint med det där hålet där, biiiiiiiild på näs smycket :) <3 ock din pojkvän är super stilig :) <3

Svar: tackartackar, ja vist är han det :)
Ina

2013-10-21 @ 19:05:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: