OM MIG !



♥ i väntan på jul ♥
12 saker som du inte visste om mig:
 
1. jag älskar melon :)
 
 
2. Jag har massor av småbarns kläder hemma, för jag tycker att
kläderna är så gulliga♥
 
3. jag och min pojkvän strider massor fast ingen typ vet om de.
meen vi har no våra ljusa stunder också.♥
 
4. Tidigare har jag haft jäte mycket problem med socialen och polisen.
men nu har det lugna ner sig :)
 
5. Tycker om att spela, spelar massr av olika spel.
 
6. jag röker, har gjort det super länge...(inget att vata stålt över)
 
7. Oliver är typ allt för mei.
8. tycker om att vara och handla saker, som tex, kläder, glas, prydnader, julklappar o.s.v.
 
9. Tycker om att vara ensam ibland, det är lungt och skönt.
 
10. Mitt humör endrar ganska snabbt från typ glad ---> arg..
 
11. ser mest/nästan alltid på skräck film eller action filmer om jag får velja :D
 
12. Jag ÄLSKAR julen, den är så mysig ♥


Kommentarer
Postat av: emmy

jo julen är bra, det bästa på året faktiskt :)

2013-11-22 @ 14:49:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: