hehe

Nå heissan,
jag har inte kunnat skriva
på länge för jag har haft ganska fullt upp alla dagar :( meen
som tur är så har det börjat lugna ner sig nu.
Nu har jag varit hos min pojkvän
sen fredag och jag skall vara här enda
till torsdag :DD
 
Så nu skall vi ta det lugnt :)
 
Nåja på senaste dagar har tiden gått jätte fort. Och jag har egentligen
inte hunnit göra så jätte mycket,
Men jag har iallafall hunnit bekanta mei ennu bättre
med ellerverna i skolan och lärarna.
Mina gamla vänner i skolan har jag tröttnat på
och börjat
skaffa nya vänner
:)
 
Nåja nu är det dags att ladda eltobaken till måndagen och sen bllir
det att fara på patrask med hundarna :)
Hei så länge ♥
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: