alloooo :)

Hei på er alla :)
Jag har inte hunnit och orckat göra så mycket nu på sista tiden när jag har varit sjuk..
Men iallafall så har jag varit i skolan och för en gångs skull har jag
haft det bra i skolan :)
 
Jag och min pojkvän  har sett 2 jätte bra filmer och sett en jävligt bra serie. Både serien och filmerna är värda att se.
seriens namn är
Den blå lagunen 1 och 2
 
ettan
tvåan
 
Dom är faktiskt bra. Värda att se om
någon vill se på
bra filmer :)
 
Serien jag talade om heter
Under the dome
 
Om ni vill se en serie och vänta på lite delar.
Första sesongen till denna film finns på WWW.SWEFILMER.COM

Men andra sesongen har lyckligt vis inte kommit ut ennu :( Vänar
såå på att den skall komma ut..♥
 
Iallafall så sall ni alla ha det bra tills vi hörs igen
:))


Kommentarer
Postat av: ann-sofie

Oij guuud jag gillar Under the dome okcsåå, den är helt super bra. Väntar så på fölande avsnitt.. :) <3

2013-11-27 @ 18:06:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: