21:57

Jaja, de har varit en rätt jobbig dag men endå kul :) Jag har ju rätt upp allt i hela mitt rum, gott igenom papper och slängt. Alla mina mappar är nu upprädda och färdiga för studier :) jag skall ju börja studera till närvårdare i axxel. Det kommer att bli rätt kul kan ja tänka mei. Min mamma har ju också studerat till närvårdare och sjukskötare. Och nu går jag i hennes fotspår :) De e tur fö då kan hon ju hjälpa mei med mina studier, när hon rädan kan dem :) 
 
Ja nu har jag äntligen mitt rum klart, och jag har rädan börjat packa sakerna till flytten :) Vi skall ju flytta en bit utanför stan. Jag hann inte fara till stranden som jah hade tänkt mei tidigare i da, men det får vell bli till en annan dag ;) 
 
 
 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: