Skolan !!

 
 
Jepp dåå ha skolan vörja igen :)) oo nu e de då närvårdare som gäller :D 
Och kul var det första dagen :) ! 
 Jag kommer verkligen att trivas ! 
Och min lilla kisse, har fått något i foten så 
han kan inte gå... :(( hoppas verkligen att det inte är något 
allvarligt !! Vill ej, bli av med min älskling !
 
och inatt o ida på morgonen så åskade det så massor som jag 
aldrig varit med om ! Bommana till tåget funkade inte... 
och alla i lappvik vat utan vatten :/ på morgonen..... Deeeet var inte så kul :( 
meen allt är vell fixat till nu joppas jag ! Idag
är man då hoss pojkvän och imån blir det yrkkis igen :D 
 
ha en bra fortsattdag ! Kramar :))


Kommentarer
Postat av: Anna

Söt katt :)

Svar: Tackis :)
Ina

2013-08-15 @ 22:59:52
URL: http://liolanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: