hallui !

jepp ida så e man i skolan då :)) efter det blir det att fara och simma :)) 
Och sen hem till älsklingen !! ♥ 
Har just haft ett föredrag i finska, och jag 
hatar föredrag :P 
Men iallafall såå skall jag nu kolla på alla andras föredrag
så att jag inte får någo skit för att jag
inte lyssnar på
de andras föredrag :)) 
ni skall nog få se mitt föredrag, 
men jag måste bara få upp det hit ;P 
 
Kramar hei ♥
 
 
igår kväll hade jag och min bror 
lite tråkit liv ;)
så när jag var ut 
och 
springa så tog vi lite bilder ;)) 
bilden längst ner
till höger är 
min bror ;) han ville ha en sån 
där bild ut på fb såå jag skall lägga den ida
bara att jag hinner :) 
men den finns på insta
 



Kommentarer
Postat av: ninni

ser ut som om ni ha haft skit kul asso!
Gulle kram :) !

Svar: ja det har vi :) kraam :)
Ina

2013-08-29 @ 20:17:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: