veckoslut

jaa hörni då var det veckoslut och nu kan man ta det lungt igen då.
Imårgon skall jag hjälpa mamma med
maten och sånt.
Men idag gör jag nog inte mycket mera en att
ser på film och föredrag som jag inte har
hunnit laga eller som jag har glömt bort..
jepp idag går man då omkring i yllesockor :D
fyy det är ju kallt ute...
och så satt jag idag och kollade igenom bilder från när jag
och min bror var små..
och så hittade
jag en bild på bara mig..
men jag måste ju nog säga att man har ju endrats med åren.
 
När jag lade på Ipadden idag så såg
jag att det hade kommit
en ny uppdatering, Ios 8.1 hette den vell.. jag
uppdaterade både telefonen och ipaden.. men jag tycker att det funckar bättre
en det förra iallafall.
 
Nåja men nu skall jag fortsätta med et som jag höll på
med.. ;))
 
 


Kommentarer
Postat av: anna

snygg blogg

2014-10-24 @ 21:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: