Ut

Ida skall man då fara ut och gå om man bara skulle orcka. Jag var här för en dag sen med min syster och pojkvän ut och gå. Det var jätte skönt. Jag tror att jag skall fara idag också. Morgonen har varigt kall och mulen, men nu börja solen titta fram. Så jag undrar om man faktiskt borde fara ut och gå ida igen :) 
Syster åker

Syster klätrar

Jätte vacker skog hör ni.
Blommorna blommar ennu hit 👍
Man har dekorerat blommrabatten
👌
Men ny ble vi arga..
Vi hittade en tunnel.
Och en död fågel. :(
Sjukt fina vägar opp till skogen och super vacker skog. Vi var ute i ca. 2 timmar. Vi lekte i parken, klättrade, gungade och sprang omkring i skogen :)
Dev var jätte uppfriskande att vara ute, det är bågot som att människor borde göra tycker jag.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: