Jag, jag själv och jag :D

 
 
Jag har suuuuper tråkigt, såå jag tog några bilder på mei,
jag längtar såååå till sommaren
när man får åka båt igen, simma, sola, tälta på holmar och 
göra i princip lite som man 
tycker själv för ;) 
Därför mår man bra ;)) 
jag vill sååå slippa sitta och vänta. och bara fara o äta pizza och sen hem och mysa
med pojkvännen med lite 
skräck film :D 
 
både jag och min kille är båda
sånada skräckfilms fantaster, exakt som minm
käre mor :D
 
Haha, guuuud vad jag kan få roligt åt denna bild ;))
 


Kommentarer
Postat av: Viola

vad fin design du har!!
Kolla gärna in mitt inlägg där jag skriver om nackdelarna med att gå på diet och vad man bör göra istället:)
Ha en fin dag!

2014-03-07 @ 14:05:34
URL: http://weightless.myshowroom.se
Postat av: Nononym ;)

Du och svante passar super bra ihop :))
Ni e såå söta, och carina du är jätte vacker :) sötin om er :)))))

2014-03-07 @ 14:12:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: