Moij :)

 
Hej på er alla jag har haft en jätte lyckad vecka, det började med 
atti måndas fick jag ett sommarjobb i
Hangö på Kulturbyron :) och ida
ringde dom från kårkulla och undrade om jag vill 
komma dit också på sommarjobb :))) 
så nu har jag sommarjobben klara då :) 
 
HUHU en sån tur man har med detta :)..
Jag har städat hela övrevåningen och mitt rum nu, ochdet är super fint här nu :))
meeeee LOVE IT
 
Jag, Svante och min syster har varit ut och gå hela heligen och igår var bara jag och Svante ut och gå, 
vi kom till världens vackraste strand och så var vi i en lekpark
med syster och lektelite :)
 
Jag gillade verckligen stranden och vi tog en massa bilder :) 
super fina platser det finns hit i Hangö/Lappvik,
det är ganska fint fast jag inte egentligen
tycker om Hangö ;) 
 
Nåjaa men nu skall jag se på film så höres :) puss 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: