Hei !

 
Ursäkta, det har inte blivit såmycket bloggat på länge ! Men iallafall, jag har haft jätte fullt upp, jag har varit med pojkvännen dom sista dagarna som vi kan vara :(( för att ida är det aldra sista dagen som vi bor i lägen heten. Det enda som finns i mitt rum är sängen,. I vardags rumme finns bara tv:n och soffan. I köke finns bara kärl och diskmaskin. Och alla andra sovrum finns det bara säng i !! Nu vill ja ju inte alls flytta.... Har ju pojkvännen nära stan, o vi flyttar långt härifrån :'(  
 
Men ja har en annan sak att berätta, jooo vi flyttar till lappvik.. Men min mammas kar har en lägenhet, som han inte kommer att behöva. För han flyttar ju me till lappvik. Och då kan det vara att jag och min gubbe flyttar in där :)  mås. Bara först prata med dem, och komma på ett rimligt pris :) Mammas gubbe sa att han nog skulle hyra ut den till oss, för det skulle bli lättare för dem i lappvik då. Sini jag har ju 2 syskon som flyttar me. Och det finns bara 3 sovrum. Ett ska ju morsan ha och dom 2 andra, skall barnenha. Såååå de sku bli lättare om ja flyttar ut ;)) 
           
   
juppjupp :)) ! 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: