;)) !

jaja ida börjar man då kvart före 1 !
ganska tråkigt att
börja den tiden.. man har int så mycket att göra.
 
Min skoter är sönder så jag kan inte köra
med den häller -.-
nuu kan live va jobbit ibland nu !!
 
O här fö några dagar sen var det party
party hemma hoss  oss med mamma och chacki ;))
nu va de dä andra v av skolan
och kiva e de,
ja e nog nöjd att jag
vald att bli i ekenäs istället för
att fara till Vasa !! :)
 
 
och just nu så sitter man i HVC me mamma igen,
och snart skall man och äta och efter det så
blir det pojkvän och sen skolan !
 
 
 
kramar hei ! :))
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Sandra SG

sv: tusen tack du! så glad jag blir :)

2013-08-21 @ 09:29:49
URL: http://sategu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: