Halloi

En tid sen igen, har haft massor att göra.
Har sett på ishockey och varit och simma till kasnäs
Det var riktigt bra :) och efter det var vi och åt pizza :) 
Just nu sitter jag bara i skolan såhäran "eftertid"
Måste vänte på pojkvännen så jag tänkte att lika bra kan jag bli i skolan och skriva
föredrag som jag har
glömta att lämna in........ :D
Och medan jag och min bror och min pojkvän
tittade på ishockey så hade vi lagat det mysigt :)
Det gick bra för finland i år i ishockeyn, man var nog ganska
stålt :)
 
jepps men hörni, kramar till er :)
 


Kommentarer
Postat av: ANONYM

Din blogg är kul att läsa.. Och fin är den med. Men skulle du kunna visa mera om hur du klär dig! Det skulle vara jävligt kul vad jag tycker. (: Ha det gött

Svar: Ja de kan jag vell försöka att göra om jag kommer ihåg :) Men hördu tack för tipset :)
Ina

2014-02-25 @ 13:35:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: