frågor :))

1. Favorit färg? Jaa vilken skall jag säga, jag gilar svart, vitt, glitrigt, rosa, turkos och många fler. beror lite på mitt humör :)) 
 
2. Har du pojkvän? Ja det har jag :)♥
 Detta är han :) 
 
3. Husdjur? Joo jag har en katt hoss mamma som heter Miuku. Och 4 stycken hoss min pappa. Som heter Mojo, Ellen, Elvira och Molly ♥
 
4.Favorit musik?Oijoij, finns ju super många bra låtar :)
 
5.Din största dröm? Jag har många drömmar, men min aldra största dröm är att Få vara med Svante så länge det går och att få flytta till Vasa :) 
 
6. vad har du för telefon just nu? En LG ♥
 
7. favorit land? Finland nog :) 
 
8. Om du fick välja, vilken stad skulle du flytta till? Och varför??   Jag skulle vilja flytta till Vasa. För att där är billiga, stora och fina hus :) 
 
 
9. Favorit dricka? Nå vatten eller saft ! Vatten namnam♥
 
 
10. den bästa bild du vet?? OIj jag tycker om många bilder, men mest natur bilder. Tycker att dom är både vackra och inspirerande :) 
 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: